Ing. Jan Tománek

Bachelor's thesis

Marketingový plán podniku

Marketing plan business
Anotácia:
Tato práce vysvětluje a ukazuje fungování marketingu jak v teorii, tak i praxi. Cílem práce je zpracovat marketingový plán pro firmu, která nově vstupuje na český trh s novým produktem.
Abstract:
This paper explains and shows how the marketing work in theory and real life. The point of this is make a marketing plan for a company that enter czech market with a new product.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 2. 2015
  • Vedúci: Ing. Julie Tužová
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích