Pavel Kulhánek

Bakalářská práce

Možnosti snížení emisí v letecké dopravě v důsledku zavedení přímých tratí v rámci FIR

Possibilities of Aviation Emissions Reduction due to the Introduction of the FIR Free-Route Concept
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá snížením emisí v letecké dopravě s využitím konceptu Free-Route. Součástí této práce je analýza současného a predikovaného podílu letecké dopravy na produkci nežádoucích emisí do ovzduší společně s vysvětlením konceptu přímých tratí (free-route) v rámci evropského vzdušného prostoru. Dále pojednává o vývoji v oblasti leteckých proudových motorů z pohledu produkce emisí …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the reduction of emissions in air transport using the concept of Free-Route. Part of this work is an analysis of the current and predicted share of aviation in the production of unwanted emissions into the air, together with an explanation of the concept of direct routes within the European airspace. It also discusses developments in the field of aircraft jet engines …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
  • Vedoucí: Vladimír Smrž
  • Oponent: Martin Kubáň

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava