Jak trénovat sociální dovednosti u žáků s poruchou ADHD – Věra PEČONKOVÁ
Věra PEČONKOVÁ
Bachelor's thesis
Jak trénovat sociální dovednosti u žáků s poruchou ADHD
How to train the social skill with the ADHD disorderes pupils
Anotácia:
Resumé v českém jazyce Pro zpracování bakalářské práce jsme si zvolila téma ? Jak trénovat sociální dovednosti u dětí s ADHD v mateřské škole. Cílem bakalářské práce je: 1) Soubor her - dramatických - sociálních - kooperativních 2) Zjistit, jak jsou s problematikou ADHD seznámeny učitelky mateřských škol v našem regionu 3) Jakou formu her upřednostňují při tréninku sociálních dovedností Bakalářská …viacAbstract:
Resumé To elaborate this Bachelor work I chose the theme: How to train the social skills with the ADHD (disordered) children at nursery school. The Bachelor work goal is: 1) Gaming set of - dramatical - social - co-operative performances/games 2) To find out, how the kindergarteners in our region are acquainted with the ADHD disorder questions 3) What sort of games they prefer during the social skills …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2009
Zverejniť od: 6. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2009
- Vedúci: PhDr. Jana Swierkoszová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PEČONKOVÁ, Věra. Jak trénovat sociální dovednosti u žáků s poruchou ADHD. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.4.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Práce na příbuzné téma
-
Komparace pohybové aktivity u dětí v mateřské škole a v době po pobytu v mateřské škole
Zuzana DIVÁKOVÁ -
V.V.Gogh očima dětí v mateřské škole
Jana VAVŘIČKOVÁ -
Interakce mezi učitelkami a dětmi v reakci na nevhodné chování v mateřské škole
Barbora Hilschová -
Pohled ředitelů mateřských škol na uplatnění canisterapie v předškolním vzdělávání v České republice
Renáta Greplová -
Jak děti v lesní mateřské škole při pobytu v lese rozvíjejí jemnou motoriku a grafomotoriku
Kateřina Haladová -
Rozvoj komunikačních schopností u dětí v předškolním věku v běžné mateřské škole a v mateřské škole Montessori
Alice POCHOBRADSKÁ -
Specifika nadaných dětí v MŠ v návaznosti na další vzdělávání
Renata Hančíková -
Analýza logopedické intervence v mateřské škole v Jihomoravském kraji
Pavla Synková