Adriana Loseová

Bakalářská práce

Analýza možnosti využití nízkých protihlukových clon u kolejové dopravy v městské aglomeraci

Analysis of using low noise barriers for rail transport in the urban agglomeration
Anotace:
Cílem bakalářské práce je udělat přehled konstrukčních řešení již realizovaných projektů výstavby nízkých protihlukových clon, jejich efektivity a provedení analýzy možnosti realizace tohoto protihlukového opatření u tramvajové dopravy. V teoretické části práce jsou popsány vlastnosti zvuku, jeho šíření v prostoru, přes překážky a legislativa, týkající se hlukové zátěže. Dále se práce v této části …více
Abstract:
Aim of this bachelor thesis is to make a list of construction solutions of already implemented projects for construction of low noise barriers, their effectiveness and an analysis of the possibilities of implementation of noise barrier measures for tram transport. The theoretical part describes the properties of sound its distribution in space, over obstacles and legislation concerning noise pollution …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: Jiří Michalík
  • Oponent: Ondřej Volf

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava