Bc. Iva Kobrová

Diplomová práce

Komunikace při utváření podnikové identity

The Communication of formation corporate identity
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou komunikace, která je využívána při utváření podnikové identity. V teoretické části práce jsou rozebírány jednotlivé složky této identity, jelikož všechny zasahují do konečného efektu celkové komunikace podniku, jejímž výsledkem je image organizace. Tato problematika je v práci dále z praktického pohledu rozebírána analýzou komunikace společnosti Coca-Cola při utváření …více
Abstract:
This work deals with communication which is used in formation of corporate identity. The theoretical part is dealt with the individual components of this identity because they all involve the final effect of all company communications which results in the corporate image. This issue is further analyzed from a practical point of view by analysis communication of Coca-Cola in forming this identity. This …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 11. 2011
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní