Digital marketing as a tool to improve business performance – Viktoriia Dobrovolska
Viktoriia Dobrovolska
Bakalářská práce
Digital marketing as a tool to improve business performance
Abstract:
The main objective of the bachelor thesis is to identify the importance of the role of digital marketing in business today and evaluate efficiency of existing methods on specific business example being an investment bank that goes under the name of Universal Investment. What is even more, the thesis focuses on evaluating a given marketing strategy using optimal methods of marketing evaluation. This …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Kristýna Kučírková, MSc
- Oponent: Lenka Kučírková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing communication with focus on digital recruitment (role of social platforms in recruiting)
Tatia Tchkonia -
Marketing in various cultural and social settings
Minh Chau Nguyen -
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
E-marketing společnosti BS vinařské potřeby s.r.o.
Nikol MIKULIČOVÁ -
Implementace e-marketingu v komunikaci firmy se zákazníky ve vybrané firmě.
Adam Babiš -
Využití e-marketingu v propagaci vybraného subjektu cestovního ruchu
Monika Niklová -
E-Marketing - a vital part of the communication mix at Business Link for Suffolk \nl{} (E-Marketing - důležitá součást komunikačního mixu ve společnosti Business Link for Suffolk)
Miroslava KOZÁKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva