Věra Strejčková

Master's thesis

The Use of Marketing Minimalism in Marketing Management Firm

Využití marketingového minimalismu v marketingovém managementu firmy
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce Využití marketingového minimalismu v managementu firmy bude zjistit procento úspěšnosti snížení reklamních nákladů na produkt oproti produktu stávajícímu s uplatněním nízkonákladové marketingové komunikace, tj. s využitím marketingového minimalismu. Hlavní cíl práce je soustředěn do části praktické. Zásadním úkolem bude provedení analýzy marketingové strategie stávajícího …more
Abstract:
The main aim of the diploma thesis The use of marketing minimalism in company management will determine the percentage of success of the reduction of the advertising costs of the product compared to the product existing with the application of low cost marketing communication, using marketing minimalism. The main objective of the thesis is concentrated on the practical part. The key task will be to …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 10. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 9. 2017
  • Supervisor: Marie Hesková
  • Reader: Monika Harantová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71151