Hana Švarcová
Bakalářská práce
Marketingový mix městyse Besednice
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu 7P městyse Besednice s ohledem na marketingovou komunikaci. Pro dosažení cíle byly použity metody obsahové analýzy, především webových stránek městyse Besednice. Dále se jednalo o metodu komparace a strukturovaný rozhovor se starostkou městyse. Na základě uvedených metod byly stanovené výzkumné otázky zodpovězeny. Zjištěné výsledky mohou být přínosné …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the marketing mix of the 7P Besednice township with regard to marketing communication. In order to achieve the objective, the methods of content analysis were used, especially the website of the Besednice township. Furthermore, the method of comparison and a structured interview with the mayor of the municipality were used. On the basis of these methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/pmri3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2024
- Vedoucí: doc. PhDr. František Pollák, PhD.
- Oponent: Ing. Vendula Dvořáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva