Hana Švarcová
Bachelor's thesis
Marketingový mix městyse Besednice
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu 7P městyse Besednice s ohledem na marketingovou komunikaci. Pro dosažení cíle byly použity metody obsahové analýzy, především webových stránek městyse Besednice. Dále se jednalo o metodu komparace a strukturovaný rozhovor se starostkou městyse. Na základě uvedených metod byly stanovené výzkumné otázky zodpovězeny. Zjištěné výsledky mohou být přínosné …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the marketing mix of the 7P Besednice township with regard to marketing communication. In order to achieve the objective, the methods of content analysis were used, especially the website of the Besednice township. Furthermore, the method of comparison and a structured interview with the mayor of the municipality were used. On the basis of these methods …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 12. 2023
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/pmri3/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2024
- Supervisor: doc. PhDr. František Pollák, PhD.
- Reader: Ing. Vendula Dvořáková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Business Economics / Business Economics
Theses on a related topic
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva