Bc. Markéta Kahounová

Bachelor's thesis

Porovnání vybraných firem ZSS z finančního a marketingového hlediska

Comparison of Chosen MSS Companies in Light of Financial and Marketing Aspects
Abstract:
Tato bakalářská práce porovnává z finančního a marketingového hlediska vybrané společnosti působící v neziskovém sektoru a poskytující sociální služby. Autorka chce navrhnout optimální marketingovou a komunikační strategii, která těmto firmám pomůže upevnit své postavení na trhu, zajistit finanční prostředky a posílit dobrou image značky.
Abstract:
These bachelor´s thesis compares chosen MSS companies in light of financial and marketing aspekt. The companies are non-profit organisation and provide social services. The autor watt to suggest the optimal marketing and commznication strategy for strenghten position at the market, securing the financial sources and building good image of brands.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 9. 2014
  • Supervisor: Ing. Helena Cetlová
  • Reader: Ing. Zdeněk Čapek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Banking Institute/College of Banking

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Medical and Social Services Management