Porovnání vybraných firem ZSS z finančního a marketingového hlediska – Bc. Markéta Kahounová
Bc. Markéta Kahounová
Bachelor's thesis
Porovnání vybraných firem ZSS z finančního a marketingového hlediska
Comparison of Chosen MSS Companies in Light of Financial and Marketing Aspects
Anotácia:
Tato bakalářská práce porovnává z finančního a marketingového hlediska vybrané společnosti působící v neziskovém sektoru a poskytující sociální služby. Autorka chce navrhnout optimální marketingovou a komunikační strategii, která těmto firmám pomůže upevnit své postavení na trhu, zajistit finanční prostředky a posílit dobrou image značky.Abstract:
These bachelor´s thesis compares chosen MSS companies in light of financial and marketing aspekt. The companies are non-profit organisation and provide social services. The autor watt to suggest the optimal marketing and commznication strategy for strenghten position at the market, securing the financial sources and building good image of brands.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/nmd8l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2014
- Vedúci: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Ing. Zdeněk Čapek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Medical and Social Services Management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová