Bc. Markéta Kahounová

Bakalářská práce

Porovnání vybraných firem ZSS z finančního a marketingového hlediska

Comparison of Chosen MSS Companies in Light of Financial and Marketing Aspects
Anotace:
Tato bakalářská práce porovnává z finančního a marketingového hlediska vybrané společnosti působící v neziskovém sektoru a poskytující sociální služby. Autorka chce navrhnout optimální marketingovou a komunikační strategii, která těmto firmám pomůže upevnit své postavení na trhu, zajistit finanční prostředky a posílit dobrou image značky.
Abstract:
These bachelor´s thesis compares chosen MSS companies in light of financial and marketing aspekt. The companies are non-profit organisation and provide social services. The autor watt to suggest the optimal marketing and commznication strategy for strenghten position at the market, securing the financial sources and building good image of brands.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2014
  • Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: Ing. Zdeněk Čapek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management zdravotních a sociálních služeb