Jitka Červenková
Bachelor's thesis
Destinační marketing
Destination marketing
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá studiem marketingové strategie určitého regionu (Olomouckého kraje), která je významnou součástí destinačního marketingu. Destinační marketing je zkoumán především na základě analýzy destinačního managementu Sdružení Střední Morava, marketingových aktivit města Olomouce a Olomouckého kraje, konkrétně projektů Olomouc region Card a Stayovernight. Cílem práce je posoudit přínos …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 8. 2015
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB8011
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2015
- Supervisor: prof. RNDr. Josef Zelenka, CSc.
- Reader: RNDr. Jiří Petera
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie Olomouc region Card
Šárka BUREŠOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights