Zvládání školní zátěže u intelektově nadaných adolescentů – Mgr. Petra Holešovská, Ph.D.
Mgr. Petra Holešovská, Ph.D.
Disertační práce
Zvládání školní zátěže u intelektově nadaných adolescentů
Academic coping by intellectually gifted adolescents
Anotace:
Doktorská disertační práce je zaměřena na specifika zvládání školní zátěže u intelektově nadaných adolescentů ve srovnání s jejich průměrnými vrstevníky. Teoretická část se snaží přiblížit problematiku nadání a nadaných včetně identifikačního procesu, dále autorka věnuje pozornost vývojovému období adolescence, které může hrát zásadní roli ve vývoji nadání stejně tak jako školní zátěž a specifika jeho …víceAbstract:
The dissertation is focused on specifics of coping with school stress by intellectually gifted adolescents in comparison with peers. Theoretical part tries to explain the isme of giftedness and gifted individual, including the identification process , moreover, the author pays attention to the developmental period of adolescence which can play a vital role in development of giftedness as well as school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ugpod/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: prof. PhDr. Evžen Řehulka, CSc.
- Oponent: doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D., doc. PhDr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání konfliktu mezi rodiči a školní zátěž dospívajících
Martina Kotková -
Školní zátěž žáků v podmínkách konkrétní střední odborné školy
Kristýna Černá -
Vnímání školní zátěže ve vztahu ke školnímu klimatu
Markéta LABAJOVÁ