Bc. Helena Ulrychová

Diplomová práce

Věrnostní programy a jejich komunikační potenciál

Loyalty Programs And Their Communication Potential
Anotace:
Cílem práce je odpovědět na otázky, jaký mají věrnostní programy význam, co přináší konkrétní firmě a jaký je jejich budoucí potenciál, dále pak shrnout aktuální využití dat získaných věrnostním programem a navrhnout možnosti dalšího využití těchto dat. Je popsána historie věrnostních programů, věrnost zákazníka a druhy věrnostních programů včetně pratických příkladů. V praktické části je analyzován …více
Abstract:
The dissertation objectives are to answer the question of the loyalty programs importance, what do the loyalty programs bring to a particular company and what is its future potential. The other objectives are to sum up the actual use of the data and to suggest its further usage possibilities. There has been described the history of loyalty programs, the customer loyalty and the loyalty program forms …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní