Grafické online nástroje pro podporu firemní marketingové komunikace na sociálních sítích – Aleš Grepl
Aleš Grepl
Bakalářská práce
Grafické online nástroje pro podporu firemní marketingové komunikace na sociálních sítích
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím grafických online nástrojů v rámci podpory marketingové komunikace firem na sociálních sítích. V první části je definován marketing a specifika marketingové komunikace v online prostoru. Druhá část je zaměřena na sociální sítě a věnuje se tomu, jaké sociální sítě mohou být v rámci marketingové komunikace využity, jaké možnosti dané platformy nabízí a jakou podobu …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of online graphic tools in the support of marketing communication of companies on social networks. The first part defines marketing and marketing communication in the online space and its specifics. The second part focuses on social networks. This part focuses on what social networks can be used in marketing communication, what possibilities a given platform offers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GREPL, Aleš. \textit{Grafické online nástroje pro podporu firemní marketingové komunikace na sociálních sítích}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/77kjzt/.
Jak správně citovat práci
Grepl, Aleš. Grafické online nástroje pro podporu firemní marketingové komunikace na sociálních sítích. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia ve firemní praxi
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v cestovním ruchu: analýza vybraného příkladu
Safonkina Safonkina -
Marketingová komunikace rodinné firmy Luxsense s.r.o.
Martin Neubert -
Marketingová komunikace společnosti Statek Samsara s.r.o.
Iveta Meluzínová -
Marketingová a vizuální komunikace prezidentské kampaně Marka Hilšera
Jakub Dudáček -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Marketingová a vizuální komunikace Města Jesenice
Antonín Jumr -
Vizuální styl a marketingová komunikace turistické oblasti Teplicka
Tereza Smitková -
Vizuální a mediální komunikace taneční skupiny Mirákl
Eliška Šafářová