Aleš Grepl

Bakalářská práce

Grafické online nástroje pro podporu firemní marketingové komunikace na sociálních sítích

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím grafických online nástrojů v rámci podpory marketingové komunikace firem na sociálních sítích. V první části je definován marketing a specifika marketingové komunikace v online prostoru. Druhá část je zaměřena na sociální sítě a věnuje se tomu, jaké sociální sítě mohou být v rámci marketingové komunikace využity, jaké možnosti dané platformy nabízí a jakou podobu …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the use of online graphic tools in the support of marketing communication of companies on social networks. The first part defines marketing and marketing communication in the online space and its specifics. The second part focuses on social networks. This part focuses on what social networks can be used in marketing communication, what possibilities a given platform offers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Grepl, Aleš. Grafické online nástroje pro podporu firemní marketingové komunikace na sociálních sítích. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia ve firemní praxi