Grafické online nástroje pro podporu firemní marketingové komunikace na sociálních sítích – Aleš Grepl
Aleš Grepl
Bachelor's thesis
Grafické online nástroje pro podporu firemní marketingové komunikace na sociálních sítích
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá využitím grafických online nástrojů v rámci podpory marketingové komunikace firem na sociálních sítích. V první části je definován marketing a specifika marketingové komunikace v online prostoru. Druhá část je zaměřena na sociální sítě a věnuje se tomu, jaké sociální sítě mohou být v rámci marketingové komunikace využity, jaké možnosti dané platformy nabízí a jakou podobu …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the use of online graphic tools in the support of marketing communication of companies on social networks. The first part defines marketing and marketing communication in the online space and its specifics. The second part focuses on social networks. This part focuses on what social networks can be used in marketing communication, what possibilities a given platform offers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 7. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GREPL, Aleš. \textit{Grafické online nástroje pro podporu firemní marketingové komunikace na sociálních sítích}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2023. Available from: https://theses.cz/id/77kjzt/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Grepl, Aleš. Grafické online nástroje pro podporu firemní marketingové komunikace na sociálních sítích. Pardubice, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Applied Informatics / Multimedia in Company Operations
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace v cestovním ruchu: analýza vybraného příkladu
Safonkina Safonkina -
Marketingová komunikace rodinné firmy Luxsense s.r.o.
Martin Neubert -
Marketingová komunikace společnosti Statek Samsara s.r.o.
Iveta Meluzínová -
Marketingová a vizuální komunikace prezidentské kampaně Marka Hilšera
Jakub Dudáček -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Marketingová a vizuální komunikace Města Jesenice
Antonín Jumr -
Vizuální styl a marketingová komunikace turistické oblasti Teplicka
Tereza Smitková -
Vizuální a mediální komunikace taneční skupiny Mirákl
Eliška Šafářová