Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom – Alžběta Jílková
Alžběta Jílková
Bachelor's thesis
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Marketing 4.0 Porovnání online marketingu a komunikačních trendů v udržitelné módě v České republice a ve Spojeném království
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na online marketingovou komunikaci a trendy v online marketingové komunikaci a porovnává jejich využití v průmyslu udržitelné módy v České republice a ve Spojeném království. Cílem této bakalářské práce je prozkoumat a popsat různé formy online marketingové komunikace, porovnat jejich využití v udržitelné módě v České republice a ve Spojeném království, prozkoumat …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on online marketing communication and online communication trends and compares their applications in the sustainable fashion industry in the Czech Republic and in the United Kingdom. The aim of this thesis is to explore and describe different means of online marketing communication, compare their use in sustainable fashion market in the Czech Republic and in the United …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78763
Thesis defence
- Date of defence: 15. 1. 2020
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Tomáš Sadílek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JÍLKOVÁ, Alžběta. \textit{Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2018. Available from: https://theses.cz/id/77lg1e/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78763
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová