Barbora Bílková

Bakalářská práce

Personální marketing ve firmě a jeho vliv na firemní kulturu

Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Personální marketing ve firmě a jeho vliv na firemní kulturu“ je návrh doporučení změn pro konkrétní podnik a to nadnárodní koncern, který mimo jiné působí i v České republice STRABAG SE. Teoretická část definuje jednotlivé přístupy k personálnímu marketingu a všem činnostem, které s ním souvisejí. V praktické části je prostřednictvím zkoumání vnitropodnikových dokumentů …více
Abstract:
The objective of the bachelor thesis “Personal marketing and its impact to corporate culture” is to provide recommendation for changes to a specific company called STRABAG, a multinational corporation based in Czech Republic. The theoretical part of the present thesis defines the different approaches to personal marketing and all the activities related. The practical part is conformed by the examination …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2018
Identifikátor: http://theses.cz/id/77lp18/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studií

České vysoké učení technické v Praze

Masarykův ústav vyšších studií

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích