Filmová výprava a její zakotvení v 60. letech v tvorbě režiséra Karla Kachyni – David Vigner
David Vigner
Bakalářská práce
Filmová výprava a její zakotvení v 60. letech v tvorbě režiséra Karla Kachyni
Art direction-set decoration in films of Karel Kachyňa and its rooting in sixties
Anotace:
Bakalářská práce se v teoretické části zabývá vztahy mezi jednotlivými výtvarnými uměleckými disciplínami, jež jsou stavebními kameny každého filmového díla. Zejména se jedná o lokace, architektonickou, rekvizitní a kostýmní výpravu. Zároveň zkoumá jednotlivé vazby a kontinuitu mezi těmito profesemi, jejichž výtvarno se tak excelentně promítlo v tehdejší filmové tvorbě. Fotogenie, emotivnost a uvěřitelnost …víceAbstract:
In its theoretical part the bachelor thesis is focused on main corner stones of each film, in particular on relation between film art disciplines: location, architecture, props and costumes. Bounding and continuity between these subjects are investigated as well as their pictorial art were greatly demonstrated in films of sixties. Credibility, emotional and photogenic impacts are considered as basic …víceKlíčová slova
česká kinematografieKlíčová slova
filmoví režiséřiKlíčová slova
analýzy filmových dělKlíčová slova
filmoví architektiKlíčová slova
kostýmní výtvarníciKlíčová slova
výrobní štáb filmuKlíčová slova
filmová výrobaKlíčová slova
60. léta 20. stoletíObhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2014
- Vedoucí: Radim VALAK
- Oponent: Vít OLMER
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: a) rozmnožováním díla jakýmikoliv prostředky a v jakékoliv formě, včetně formy elektronické b) bezúplatným rozšiřováním originálu Školního díla nebo jeho rozmnoženin pořízených podle písm. a) d) vystavováním originálu díla nebo jeho rozmnoženin podle písm. a) e) sdělováním veřejnosti všemi způsoby uvedenými v ustanovení § 18 až 23 autorského zákona, zejména pak živým provozování Školního díla a jeho přenosem a zpřístupňováním Školního díla způsobem, že kdokoliv může mít k němu přístup na místě a v čase podle své vlastní volby (tzn. především v síti Internet na webových stránkách Nabyvatele). In the license agreement the author has granted the following: a) by copying the University Work in any media and any form, including electronic form b) by disseminating the original of the University Work free of charge or copying it as described in a) hereof d) by issuing the original of the University Work or copying it as described in a) hereof e) by relaying it to the public in all forms stated in the provision of Sections 18 to 23 of the Copyright Act, particularly by the live performance of the University Work and its transmission and by publishing the University Work so that anyone can have access to it in a place and time of their choice (i.e. chiefly on the Assignee?s websites on the Internet)
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 2. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Režie
Práce na příbuzné téma
-
Stanislav Milota a výrazové prostředky filmu Spalovač mrtvol
Radka Filipská -
Jazykové a umělecké prostředky v satirách a publicistice K. Havlíčka Borovského
Denisa ŠTĚCHOVÁ -
Výrazové prostředky v tvorbě Dariuse Khondjiho
Klára Fantová -
Obrazové výrazové prostředky v díle Sergeje Paradžanova
Jan Hrubý -
Hudební výrazové prostředky v sérii Dekalog
Jindřich Andrš -
Výrazové prostředky filmu noir a jejich využití v dalším vývoji světové kinematografie
Petr Pospíšil -
Jazykové prostředky vybraných literárních děl Markéty Pilátové
Eliška Kašparová -
Prostředky navození umělecké iluze
Eliška Bartošová