Martina SMOLKOVÁ

Bachelor's thesis

Analýza marketingových činností ZOO Olomouc

Analysis of the marketing activities in a Zoo Olomouc
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je Analýza marketingových činností v zoologické zahradě na Svatém Kopečku u Olomouce. V teoretické části jsem v úvodu vymezila pojmy marketing, předmět marketingu, marketingové komunikace. Nejprve jsem se věnovala problematice neziskových organizací a následně jednotlivými typy neziskových organizací. Dále jsem charakterizovala složky komunikačního mixu (reklama, podpora …more
Abstract:
The theme of this bachelor is Analysis of the marketing activities in a zoo in Svatem Kopecku near Olomouc. In the theoretical part in the introduction, I defined the concepts of marketing, the subject of marketing, marketing communications. First, I was on the issue of non-profit organizations and the various types of non-profit organizations. In addition, I characterized the components of the communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 8. 2009
Identifier: 11807

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 9. 2009
  • Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SMOLKOVÁ, Martina. Analýza marketingových činností ZOO Olomouc. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 08. 2014

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.