Analýza marketingových činností ZOO Olomouc – Martina SMOLKOVÁ
Martina SMOLKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingových činností ZOO Olomouc
Analysis of the marketing activities in a Zoo Olomouc
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je Analýza marketingových činností v zoologické zahradě na Svatém Kopečku u Olomouce. V teoretické části jsem v úvodu vymezila pojmy marketing, předmět marketingu, marketingové komunikace. Nejprve jsem se věnovala problematice neziskových organizací a následně jednotlivými typy neziskových organizací. Dále jsem charakterizovala složky komunikačního mixu (reklama, podpora …víceAbstract:
The theme of this bachelor is Analysis of the marketing activities in a zoo in Svatem Kopecku near Olomouc. In the theoretical part in the introduction, I defined the concepts of marketing, the subject of marketing, marketing communications. First, I was on the issue of non-profit organizations and the various types of non-profit organizations. In addition, I characterized the components of the communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2009
Identifikátor:
11807
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SMOLKOVÁ, Martina. Analýza marketingových činností ZOO Olomouc. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 08. 2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Jana Kuruštová -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Ščasná Ščasná -
Komunikace problematiky zaměstnanosti zdravotně postižených - projekt marketingové komunikace neziskové organizace občanského sdružení OS Přístav podporující zaměstnanost postižených
Šárka Seifertová