Renáta SLOVÁČKOVÁ

Bakalářská práce

CRM (Customer relationship management) jako konkurenční výhoda firmy Viessmann, s. r. o.

CRM as a competitive advantage of Viessmann,Ltd.
Anotace:
Řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management {--} CRM) je podnikatelskou filozofií a strategií pro získávání a udržení nejhodnotnějších vztahů se zákazníky firmy. Komunikace se zákazníkem je prvkem, který by ve správně fungující a prosperující firmě 21. stolení rozhodně neměl chybět. Zákazník je nejdůležitějším článkem trhu, a pokud mu není věnovaná dostatečná péče a pozornost, odchází …více
Abstract:
Customer relationship management (CRM) is a business philosophy and a strategy for ob-taining and keeping the most valuable relationships with the company´s customers. Com-munication with customers wouldn{\crq}t be missed in well prospering and well running com-pany of the 21st century. The customer is the most important point of a market and when the company doesn{\crq}t take care of him in attention …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Identifikátor: 9746

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SLOVÁČKOVÁ, Renáta. CRM (Customer relationship management) jako konkurenční výhoda firmy Viessmann, s. r. o.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 05. 2018

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika