Veronika SLIVOVÁ

Bakalářská práce

Marketingový mix divize VAIO firmy Sony

Marketing mix of Sony´s division VAIO
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce se nejprve zaměřuje na stručné představení marketingu. Poté přibližuje marketingový mix a jeho jednolivé nástroje. Vysvětluje produkt, cenu, distribuci a propagaci. Poukazuje na prolínání se těchto čtyř faktorů. V praktické části jsou tyto teoretické poznatky aplikovány na firmu Sony divizi VAIO. Produktem je portfolio notebooků VAIO, cena je představena na konkrétním …více
Abstract:
The theoretical part of the bachelor thesis first focuses on a brief introduction of the term marketing. Then it describes marketing mix and its particular elements. It explains the product, price, distribution and promotion and refers to the blending of these four factors. In the practical part, this theoretical knowledge is applied to the marketing strategy of Sony´s division VAIO. The product is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SLIVOVÁ, Veronika. Marketingový mix divize VAIO firmy Sony. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická