Blog jako marketingový nástroj malé a střední firmy – Bc. Monika Petrovická
Bc. Monika Petrovická
Bakalářská práce
Blog jako marketingový nástroj malé a střední firmy
Blog as a marketing tool in Small & Medium Business
Anotace:
Bakalářská práce se ve své první části věnuje internetu. Poukazuje na dynamický růst mezi uživatele a význam, který internet v současné době pro uživatele má. Nahlíží na internet jako na silný marketingový nástroj a rozebírá možnosti firem, jak se na internetu uplatnit. Jde více do hloubky při rozborech blogů, které neslouží pouze jako soukromé deníčky, ale lze jejich potenciál využít pro firemní marketing …víceAbstract:
This bachelor thesis talks about the internet in its first part. It shows how quickly an amount of internet users grows and how significantly the internet influences its users. The internet is described as a strong marketing tool with many opportunities for companies. The main topic is about blogs. Blogs are not used only for users’ diaries but blogs have a big capability as a marketing tool. They …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o28bg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Virální online marketing, jeho užití a hranice
Kateřina Hanzalová -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Marketing vybraného portálu pro cestovatele
Renata Seidlerová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Obsahový marketing: Analýza účinnosti vybraných nástrojů obsahového marketingu
Lukáš Paták -
Blog jako nástroj komunikace, podnikání a self-promotion
Tomáš DAVID