Bc. Monika Petrovická

Bakalářská práce

Blog jako marketingový nástroj malé a střední firmy

Blog as a marketing tool in Small & Medium Business
Anotace:
Bakalářská práce se ve své první části věnuje internetu. Poukazuje na dynamický růst mezi uživatele a význam, který internet v současné době pro uživatele má. Nahlíží na internet jako na silný marketingový nástroj a rozebírá možnosti firem, jak se na internetu uplatnit. Jde více do hloubky při rozborech blogů, které neslouží pouze jako soukromé deníčky, ale lze jejich potenciál využít pro firemní marketing …více
Abstract:
This bachelor thesis talks about the internet in its first part. It shows how quickly an amount of internet users grows and how significantly the internet influences its users. The internet is described as a strong marketing tool with many opportunities for companies. The main topic is about blogs. Blogs are not used only for users’ diaries but blogs have a big capability as a marketing tool. They …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
  • Oponent: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace