Vietnamese Consumers Behavior Towards Environmentally Friendly Products – Ha Linh Do
Ha Linh Do
Bakalářská práce
Vietnamese Consumers Behavior Towards Environmentally Friendly Products
Abstract:
The world is facing many environmental problems requiring strategies to overcome those difficulties. Raising awareness in society will surely be helpful to the environment, and one of the strategies is to use environmentally friendly products. In recent years, green consumption has been quite popular in developed and developing countries. In Vietnam, environmentally friendly products are gradually …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Rumánková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
The effects of sustainable marketing on customers to consider environmentally conscious product in fashion industry
Selin Senyuva -
Consumers Perception towards Eco-friendly Products
Denisa Šenkeříková -
Consumption and Consumers' Behaviour Analysis of Luxury Goods in China
Xiaorui Wang -
Consumption and Consumers Behaviour
Adiya Dikanbayeva -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
Broiler Welfare and the Consumer: Explaining the Citizen-consumer Gap in the Netherlands.
Emmi Suvaal -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Analysis of Consumers and Consumers’ Behaviour - Case Study of Fast Food
Elvira Sharafutdinova
Název
Vložil
Vloženo
Práva