Amatérský film v Boskovicích – Bc. Alžběta Flíčková
Bc. Alžběta Flíčková
Bakalářská práce
Amatérský film v Boskovicích
Amateur film in Boskovice
Anotace:
Bakalářská diplomová práce pojednává o amatérském filmu v Boskovicích. Je rozdělena na dvě části. První částí je historie amatérského filmu v Československu a později v České republice, v období od počátku 20. století až po přelom tisíciletí. V druhé části jsou představeni 3 autoři amatérského filmu v Boskovicích. V této části jsou vypracovány rešerše filmů od každého autora a je zde uveden rozhovor …víceAbstract:
This thesis is about amateur film in city of Boskovice. It is divided into two parts. The first part is describing history of amateur film in Czechoslovakia and then in the Czech Republic. Described period is between the beginning of the 20th century and the turn of the millennium. In the second part, there are presented 3 authors of amateur film from Boskovice. In this part, there are narrations of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gcv8e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2022
- Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Marika Kupková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Podpora zdraví na pracovišti - literární rešerše
Petr Černohorský -
Podpora malého a středního podnikání v ČR
Alexandros Valsamis -
Podpora výzkumu, vývoje a inovací v Evropské unii
Alena Koňasová -
Podpora prodeje a propagace sportovní značky
Maria Podlucká -
Podpora prodeje na internetu
Martin Vršecký -
Podpora prodeje odborných časopisů
Tomáš Konštant -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu
Ladislav Kremlička -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup