Romské dítě "po škole" Význam romské kultury, rodinného, školního a neformálního (mimorodinného a mimoškolního) prostředí pro výchovu a vzdělávání romských dětí – Aneta VOMLELOVÁ
Aneta VOMLELOVÁ
Bakalářská práce
Romské dítě "po škole" Význam romské kultury, rodinného, školního a neformálního (mimorodinného a mimoškolního) prostředí pro výchovu a vzdělávání romských dětí
Roma child "after school". The importance of Romany culture, family environment, school and informal (outside the family and school) environment for upbringing and educating Romany children.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá významem romské kultury, rodiny, formálního a neformálního prostředí pro výchovu a vzdělávání romských dětí. V teoretické části je nejprve představena romská kultura jako východisko pro výchovu a vzdělávání romských dětí. Dále výchova v romské rodině, co například znamená vychovávat dítě k romství a jak se liší romská výchova a vzdělávání od majoritní společnosti. Následně …víceAbstract:
Bachelor´s thesis deals with the importance of Romany culture, family, formal and informal environment for upbringing and educating Romany children. In the theoretical part there is first introduced Romany culture as the base of upbringing and educating Romany children. There is also covered raising in Romany family, for example what it means to bring up a child to being Roma and what the differences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Identifikátor:
17261
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kuchař, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOMLELOVÁ, Aneta. \textit{Romské dítě ''po škole'' Význam romské kultury, rodinného, školního a neformálního (mimorodinného a mimoškolního) prostředí pro výchovu a vzdělávání romských dětí}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Teologická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/78cke7/.
Jak správně citovat práci
VOMLELOVÁ, Aneta. Romské dítě "po škole" Význam romské kultury, rodinného, školního a neformálního (mimorodinného a mimoškolního) prostředí pro výchovu a vzdělávání romských dětí. Č. Bud., 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Teologická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Teologická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Teologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociální péče / Sociální a charitativní práce
Práce na příbuzné téma
-
Terapeuticky-komunitní centrum Za Břehem
Alexandr Denk -
Komunitní centrum pro ženy bez domova
Eva Bazgierová -
Základní škola jako komunitní centrum obce
Martina Holeková -
Komunitní centrum na malé obci
Hana Kokešová -
Komunitní centrum pro ženy bez domova
Eva BAZGIEROVÁ -
Projekt rozšíření služeb Charity VK o komunitní centrum pro seniory
Anna Ptáčková -
Revitalizace kolonie Pokrok, Petřvald - komunitní centrum a objekt pro bydlení jako nový začátek pro lokalitu
Daniel Puszkar -
Komunitní centrum Muglinov
Jana Polakovičová
Název
Vložil
Vloženo
Práva