Event marketing v praxi firem operujících na českém trhu – Bc. Marie Michálková
Bc. Marie Michálková
Bachelor's thesis
Event marketing v praxi firem operujících na českém trhu
Event marketing in the practice of companies operating on the Czech market
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje event marketingu na českém trhu. Cílem práce je pomocí řízeného rozhovoru zjistit princip fungování event marketingu ve vybrané eventové agentuře.Abstract:
This bachelor thesis deals with event marketing on the Czech market. The aim of the thesis is to find out how the principle of event marketing works in a selected event agency.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsh.cz/th/ns24a/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc.
- Reader: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event marketing vybrané společnosti
Vojtěch Mátl -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Adam Steger -
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Event marketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Dávid Stirber -
Event Marketing - Manuál úspěšného eventu
Karolína Pospíšilová -
Daňový mix Tax mix
Kateřina Mizerová