Mgr. Veronika VOLEJNÍKOVÁ

Bachelor's thesis

Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

The influence of internal PR on values and attitudes of employees towards their company
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá vlivem interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy. Objasňuje pojem interní public relations, na čem je postaveno a jaké jsou jeho formy. Dále pak mapuje nové nástroje vnitřního PR a tendence v České republice. Velká kapitola je věnována programu Investors in People (organizuje agentura Czech Invest), který je zaměřen mimo jiné na analyzování a následné zlepšování …viac
Abstract:
This bachelor´s final project deals with the influence of internal PR on values and attitudes of employees towards their company. It clarifies the determination of internal Public relations, and describes different internal PR types and PR tools. The thesis also analyses the contemporary situation in Czech Republic. The main chapter concerns the “Investors in People“ programme (organized …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor: 2651

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VOLEJNÍKOVÁ, Veronika. Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing and social communications