Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy – Mgr. Veronika VOLEJNÍKOVÁ
Mgr. Veronika VOLEJNÍKOVÁ
Bachelor's thesis
Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
The influence of internal PR on values and attitudes of employees towards their company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá vlivem interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy. Objasňuje pojem interní public relations, na čem je postaveno a jaké jsou jeho formy. Dále pak mapuje nové nástroje vnitřního PR a tendence v České republice. Velká kapitola je věnována programu Investors in People (organizuje agentura Czech Invest), který je zaměřen mimo jiné na analyzování a následné zlepšování …moreAbstract:
This bachelor´s final project deals with the influence of internal PR on values and attitudes of employees towards their company. It clarifies the determination of internal Public relations, and describes different internal PR types and PR tools. The thesis also analyses the contemporary situation in Czech Republic. The main chapter concerns the “Investors in People“ programme (organized …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Identifier:
2651
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2006
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOLEJNÍKOVÁ, Veronika. \textit{Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2006. Available from: https://theses.cz/id/78rjhp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VOLEJNÍKOVÁ, Veronika. Vliv interních PR na postoje a hodnoty zaměstnanců firmy. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Theses on a related topic
-
Návrh na rozvoj interní komunikace ve firmě
Hana Selingerová -
Návrh optimalizace interní komunikace ve vybrané společnosti
Patočka Patočka -
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Kristýna Ortová -
Interní komunikace ve Škoda auto
Zdeněk Holub -
Analýza interní komunikace ve vybraném sportovním klubu
Ivana Cebáková -
Interní komunikace a organizační kultura ve vybrané společnosti
Michaela Havlová -
Interní komunikace ve společnosti XY
Anna Hlavatá -
Vliv interní komunikace na motivaci pracovníků ve vybraném podniku
Jiří Markytán