Prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu – Marcela Neumanová
Marcela Neumanová
Bachelor's thesis
Prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
The usefulness of customer-oriented company culture for strengthening customer relationships in the B2B market
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. První část práce představuje rešerši odborné literatury zabývající se firemní kulturu jako nástrojem pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Jsou popsány vztahy se zákazníky a jejich vývoj, definovány nástroje budování vztahů se zákazníky na B2B trhu a popsána firemní …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the benefits of customer-oriented company culture to strengthen relationships with customers in the B2B market. The first part presents a search of professional literature dealing with the company culture as a tool for strengthening customer relationships in the B2B market. There are described relationships with customers and their development, defined tools to build …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 7. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2015
- Supervisor: Ing. Martina Jelínková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEUMANOVÁ, Marcela. \textit{Prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Chemical Technology. 2015. Available from: https://theses.cz/id/78us07/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Neumanová, Marcela. Prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyBachelor programme / field:
Chemical and Process Engineering / Economy and Management of Chemical and Food Industry
Theses on a related topic
-
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Eva Neumanová -
Účinnost nástrojů posilování vztahů se zákazníky u volně prodejných léků
Jan Franc -
Výzkum možností nové firemní globální platformy
Marek Linduška -
Budování vztahů se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí v oblasti e-commerce v ČR
Ottó Bartók -
Firemní filantropie v ČR a ve světě
Petra Coníková -
Vliv firemní kultury na zaměstnance a zákazníky vybrané pojišťovny
Tereza Havlíčková -
Vzájemné postavení kultur se šňůrovou keramikou a se zvoncovitými poháry
Lucie Malaníková