Marcela Neumanová

Bachelor's thesis

Prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

The usefulness of customer-oriented company culture for strengthening customer relationships in the B2B market
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. První část práce představuje rešerši odborné literatury zabývající se firemní kulturu jako nástrojem pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Jsou popsány vztahy se zákazníky a jejich vývoj, definovány nástroje budování vztahů se zákazníky na B2B trhu a popsána firemní …more
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the benefits of customer-oriented company culture to strengthen relationships with customers in the B2B market. The first part presents a search of professional literature dealing with the company culture as a tool for strengthening customer relationships in the B2B market. There are described relationships with customers and their development, defined tools to build …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 7. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2015
  • Supervisor: Ing. Martina Jelínková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Neumanová, Marcela. Prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická