Marcela Neumanová

Bakalářská práce

Prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

The usefulness of customer-oriented company culture for strengthening customer relationships in the B2B market
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. První část práce představuje rešerši odborné literatury zabývající se firemní kulturu jako nástrojem pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Jsou popsány vztahy se zákazníky a jejich vývoj, definovány nástroje budování vztahů se zákazníky na B2B trhu a popsána firemní …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the benefits of customer-oriented company culture to strengthen relationships with customers in the B2B market. The first part presents a search of professional literature dealing with the company culture as a tool for strengthening customer relationships in the B2B market. There are described relationships with customers and their development, defined tools to build …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2015
  • Vedoucí: Ing. Martina Jelínková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Neumanová, Marcela. Prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická