Prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu – Marcela Neumanová
Marcela Neumanová
Bakalářská práce
Prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
The usefulness of customer-oriented company culture for strengthening customer relationships in the B2B market
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. První část práce představuje rešerši odborné literatury zabývající se firemní kulturu jako nástrojem pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Jsou popsány vztahy se zákazníky a jejich vývoj, definovány nástroje budování vztahů se zákazníky na B2B trhu a popsána firemní …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the benefits of customer-oriented company culture to strengthen relationships with customers in the B2B market. The first part presents a search of professional literature dealing with the company culture as a tool for strengthening customer relationships in the B2B market. There are described relationships with customers and their development, defined tools to build …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2015
- Vedoucí: Ing. Martina Jelínková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEUMANOVÁ, Marcela. \textit{Prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu}. Online. Bakalářská práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/78us07/.
Jak správně citovat práci
Neumanová, Marcela. Prospěšnost zákaznicky orientované firemní kultury pro posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu. Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Vliv image firmy dodavatele na posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu
Eva Neumanová -
Účinnost nástrojů posilování vztahů se zákazníky u volně prodejných léků
Jan Franc -
Výzkum možností nové firemní globální platformy
Marek Linduška -
Budování vztahů se zákazníky prostřednictvím sociálních sítí v oblasti e-commerce v ČR
Ottó Bartók -
Firemní filantropie v ČR a ve světě
Petra Coníková -
Vliv firemní kultury na zaměstnance a zákazníky vybrané pojišťovny
Tereza Havlíčková -
Vzájemné postavení kultur se šňůrovou keramikou a se zvoncovitými poháry
Lucie Malaníková