Petra Janoušková

Diplomová práce

Marketing a ekonomika TELEFONICA O2

Marketing and economy of Telefónica O2 Czech Republic, a.s.
Anotace:
Práce se zabývá marketingovými aktivitami společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. v roce 2009. Tyto aktivity analyzuje ze dvou pohledů, z pohledu rezidentního a korporátního. Součástí práce je i konkurenční analýza a porovnání aktivit největších konkurentů společnosti Telefónica O2.
Abstract:
Práce se zabývá marketingovými aktivitami společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. v roce 2009. Tyto aktivity analyzuje ze dvou pohledů, z pohledu rezidentního a korporátního. Součástí práce je i konkurenční analýza a porovnání aktivit největších konkurentů společnosti Telefónica O2. The thesis deals with Telefónica O2 marketing activities over the year of 2009. These marketing activites are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2010
  • Vedoucí: Bohumír Štědroň
  • Oponent: Alena Suchá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24834