Karolína Mikulová
Bachelor's thesis
Umělá inteligence pro hru Bomberman
Artificial Intelligence for Bomberman Game
Abstract:
Cílem této bakalářské práce bylo implementovat grafické uživatelské rozhraní hry Bomberman využívající programovací jazyk Python s knihovnou Pygame umožňující integraci umělé inteligence pro hraní hry. Pro řízení chování umělé inteligence byla zvolena metoda Q-learningu. Aby bylo dosaženo efektivnějšího výkonu, byla využita dynamická Q-tabulka, což vedlo k výraznému zlepšení rychlosti načítání a ukládání …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to implement a graphical user interface for the game Bomberman using the Python programming language with the Pygame library to enable the integration of artificial intelligence for game play. The Q-learning method was chosen to control the behaviour of the artificial intelligence. In order to achieve more efficient performance, a dynamic Q-table was used, resulting …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Radek Svoboda
- Reader: Jan Platoš
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme:
Informatika
Theses on a related topic
-
Artificial Intelligence in the Elementals Game
Jozef Vilkolák -
Processing of translations between languages: software methods, artificial intelligence and their advantages and disadvantages
Karel BENEŠ -
Artificial Intelligence and Creativity
Rony Eranezhath -
Applications of Artificial Intelligence in Quantitative Magnetic Resonance Imaging
Dominik Vilímek -
Umělá inteligence v umění
Anastasia FIRSAKOVA -
Umělá inteligence herního souboje pro Unreal Engine
Šimon MALÍČEK -
Umělá inteligence ve střeleckých hrách
Lukáš Lipčák