Bc. Daniel Sobotka

Master's thesis

Stereotypy jako nástroj efektivní komunikace

Stereotypes as an Effective Communication Tool
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá stereotypem jako efektivním nástrojem ke komunikaci. První část diplomové práce se věnuje klíčovým pojmům, které souvisí s tématem práce. Na teoretické poznatky dále navazuje praktická část s kvalitativním a kvantitativním šetřením. Čtenář je zde seznámen s průběhem šetření a také cíli. Hlavním cílem práce bylo zjistit, jak lidé vnímají stereotyp v reklamách, ve kterých …viac
Abstract:
This master's thesis explores stereotypes as an effective tool for communication. The first part of the thesis focuses on key concepts related to the topic. The theoretical insights are followed by a practical section with both qualitative and quantitative research. The reader is introduced to the research process and objectives. The main aim of the study was to investigate how people perceive stereotypes …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2024
  • Vedúci: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Marketing Communication / Marketing Communication

Práce na příbuzné téma