Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním – Mgr. Martina Kýrová
Mgr. Martina Kýrová
Diplomová práce
Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním
Comparison of human figure drawings from children with mild intellectual impairment and from talented children
Anotace:
Tématem diplomové práce je komparace kresby lidské postavy u dvou relativně odlišných skupin dětí, z nichž jednu tvoří žáci nadprůměrně nadaní a druhou skupinou jsou žáci s lehkým mentálním postižením. V teoretické části je vymezen legislativní rámec týkající se žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole, Rámcový vzdělávací program a Školní vzdělávací program. Popsána je zde také …víceAbstract:
The diploma thesis deals with a comparison of human figure drawings produced by two distinct groups of students, namely exceptionally gifted students and students with mild intellectual impairment. The theoretical part of the thesis introduces the legislation aimed at educating students with special needs at elementary schools, specifically the Framework Education Programme for Basic Education and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u55as/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2017
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Kresba jako diagnostická pomůcka pro práci učitelky v mateřské škole
Ester OSTÁRKOVÁ -
Dětská kresba jako diagnostický prostředek u dítěte předškolního věku
Tereza KRÁTKÁ -
Kresba jako diagnostický a terapeutický nástroj u dětí s vývojovou dysfázií
Martina Roflíková -
Kresba předškolního dítěte jako diagnostický nástroj školní zralosti
Renata Všetečková -
Kresba dítěte v MŠ - diagnostická pomůcka (využití kresby jako diagnostické pomůcky v MŠ)
Martina Kotíková -
Kresba jako diagnostický fenomén
Olga KOTULKOVÁ -
Kresba jako pomocný diagnostický prostředek u psychických poruch
Petra MAUTNEROVÁ -
Kresebný projev lidské postavy u žáků s mentálním postižením
Petr Krátký