Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním – Mgr. Martina Kýrová
Mgr. Martina Kýrová
Master's thesis
Komparace kresby lidské postavy u dětí s LMP a u dětí s mimořádným nadáním
Comparison of human figure drawings from children with mild intellectual impairment and from talented children
Abstract:
Tématem diplomové práce je komparace kresby lidské postavy u dvou relativně odlišných skupin dětí, z nichž jednu tvoří žáci nadprůměrně nadaní a druhou skupinou jsou žáci s lehkým mentálním postižením. V teoretické části je vymezen legislativní rámec týkající se žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole, Rámcový vzdělávací program a Školní vzdělávací program. Popsána je zde také …moreAbstract:
The diploma thesis deals with a comparison of human figure drawings produced by two distinct groups of students, namely exceptionally gifted students and students with mild intellectual impairment. The theoretical part of the thesis introduces the legislation aimed at educating students with special needs at elementary schools, specifically the Framework Education Programme for Basic Education and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/u55as/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 5. 2017
- Supervisor: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Reader: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Kresba jako diagnostická pomůcka pro práci učitelky v mateřské škole
Ester OSTÁRKOVÁ -
Dětská kresba jako diagnostický prostředek u dítěte předškolního věku
Tereza KRÁTKÁ -
Kresba jako diagnostický a terapeutický nástroj u dětí s vývojovou dysfázií
Martina Roflíková -
Kresba předškolního dítěte jako diagnostický nástroj školní zralosti
Renata Všetečková -
Kresba dítěte v MŠ - diagnostická pomůcka (využití kresby jako diagnostické pomůcky v MŠ)
Martina Kotíková -
Kresba jako diagnostický fenomén
Olga KOTULKOVÁ -
Kresba jako pomocný diagnostický prostředek u psychických poruch
Petra MAUTNEROVÁ -
Kresebný projev lidské postavy u žáků s mentálním postižením
Petr Krátký