Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce – Jonáš Vančura
Jonáš Vančura
Bakalářská práce
Vliv online platforem komunikace na efektivitu interní komunikace fastfoodového řetězce
Impact of Online Communication Platforms on the Effectiveness of Internal Communication in a Fast-Food Chain
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá dynamikou digitálních komunikačních nástrojů v interním provozu řetězce rychlého občerstvení s cílem odhalit složitý dopad těchto technologií na efektivitu organizace a zapojení zaměstnanců. Práce analyzuje interní komunikaci ve vybraném fastfoodovém řetězci. Prostřednictvím přístupu smíšených metod, kombinujícího kvantitativní data ze strukturovaného dotazníkového šetření …víceAbstract:
This bachelor's thesis explores the dynamics of digital communication tools in the internal operations of a fast food chain, aiming to uncover the complex impact of these technologies on organizational efficiency and employee engagement. The thesis analyzes internal communication within a selected fast food chain. Using a mixed-methods approach, combining quantitative data from structured surveys with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93575
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Jaroslav Petrů
- Oponent: Tereza Uhlířová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93575
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Corporate Internal Communication in PriceWaterhouseCoopers ČR sro
Aizhan Aldaniyarova -
Effective Internal Communication and its Impact on Employee Motivation
Vismay Patel -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
Binary Options Online Trading Through Mobile and Online Marketing Communication
Irakli Baiadze -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
Marketing communication models and surveillance economy
Bogdan Santovac