Jana Pilchová
Bachelor's thesis
Návrh komunikační strategie galerie
The Design of Gallery Communication Strategy
Abstract:
NÁVRH KOMUNIKAČNÍ STRATEGIE GALERIECieľom bakalárskej práce je zistiť ako ľudia poznajú Kysuckú galériu a zistiť, ktoré komunikačné prostriedky uprednostňujú. Na základe výsledkov výskumu bude potom navrhnutá vhodná komunikačná stratégia.Na začiatku práce je predstavená Kysucká galéria a jej činnosť. V ďalšej kapitole je pomocou odbornej literatúry charakterizovaná marketingová komunikácia. V praktickej …moreAbstract:
THE DESIGN OF GALLERY COMMUNICATION STRATEGYThe aim of this thesis is to find out how do people know the Kysucká gallery and find out, which communication facilities do they prefer. Then on the basis of exploration result will be suggested adequate communication strategy. At the beginning of work Kysucká gallery is presented and also its activity. In the next chapter is characterized marketing communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2010
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/81067
Thesis defence
- Supervisor: Michaela Petrová
- Reader: Jana Kyzeková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
Alexander Tarhoviský -
Analysis of communication strategy of Park Lane International School
Oľga Čurpeková -
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
Veronika Torlakian -
Marketingová komunikácia VSG v Košiciach v porovnaní s GHMP
Viktória Kovaľová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Forms and functions of speech acts in marketing and intercultural communication and their impact on corporate marketing communication results
Mariya Belozyorova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva