Denisa Velešíková

Bachelor's thesis

The Internal Image of the Zlín Municipal Theatre: A Marketing Study

The Internal Image of the Zlín Municipal Theatre: A Marketing Study
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá interní image Městského divadla Zlín. Teoretická část vymezuje pojmy související s tvorbou image a zdůrazňuje důležitost lídra a manažerské sekce v tomto procesu. Zabývá se prvky korporátní identity, které tvoří výsledný obraz organizace a upozorňuje na dvojstranný vztah mezi marketingem a kulturou. Praktická část se zabývá analýzou image Městského divadla Zlín z pohledu …more
Abstract:
This thesis focuses on the internal image of the Zlín Municipal Theatre. The theoretical part defines topics which are related to the creation of image and emphasizes the importance of a leader and the managerial section in this process. Another part discusses the components of corporate identity, which creates the resulting image and also highlights the bilateral relation between marketing and culture …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2015
Accessible from:: 6. 5. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Velešíková, Denisa. The Internal Image of the Zlín Municipal Theatre: A Marketing Study. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe