Denisa Velešíková

Bachelor's thesis

The Internal Image of the Zlín Municipal Theatre: A Marketing Study

The Internal Image of the Zlín Municipal Theatre: A Marketing Study
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá interní image Městského divadla Zlín. Teoretická část vymezuje pojmy související s tvorbou image a zdůrazňuje důležitost lídra a manažerské sekce v tomto procesu. Zabývá se prvky korporátní identity, které tvoří výsledný obraz organizace a upozorňuje na dvojstranný vztah mezi marketingem a kulturou. Praktická část se zabývá analýzou image Městského divadla Zlín z pohledu …viac
Abstract:
This thesis focuses on the internal image of the Zlín Municipal Theatre. The theoretical part defines topics which are related to the creation of image and emphasizes the importance of a leader and the managerial section in this process. Another part discusses the components of corporate identity, which creates the resulting image and also highlights the bilateral relation between marketing and culture …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Zverejniť od: 6. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Velešíková, Denisa. The Internal Image of the Zlín Municipal Theatre: A Marketing Study. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 6. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe