Bc. Veronika Mizerová

Diplomová práce

Úloha dotazníkových šetření v marketingu podniku

The role of questionnaire surveys in the marketing business
Anotace:
Diplomová práce se zabývá úlohou dotazníkových šetření. První část práce je zaměřena na marketingový výzkum, dotazníkové šetření, problémy při sestavování dotazníkových šetření a následným zpracováním dat. Druhá část práce se zabývá ukázkou sestavení samotného dotazníku a následného zpracování informací o jednotlivých otázkách.
Abstract:
The thesis deals with the role of questionnaire surveys. The first part is focused on marketing research, questionnaire, problems in compiling surveys and subsequent processing of data. The second part deals with the demonstration of the creation questionnaire and subsequent processing of information on individual questions.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. RNDr. Bohdan Linda, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mizerová, Veronika. Úloha dotazníkových šetření v marketingu podniku. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku