Bc. Veronika Mizerová

Master's thesis

Úloha dotazníkových šetření v marketingu podniku

The role of questionnaire surveys in the marketing business
Abstract:
Diplomová práce se zabývá úlohou dotazníkových šetření. První část práce je zaměřena na marketingový výzkum, dotazníkové šetření, problémy při sestavování dotazníkových šetření a následným zpracováním dat. Druhá část práce se zabývá ukázkou sestavení samotného dotazníku a následného zpracování informací o jednotlivých otázkách.
Abstract:
The thesis deals with the role of questionnaire surveys. The first part is focused on marketing research, questionnaire, problems in compiling surveys and subsequent processing of data. The second part deals with the demonstration of the creation questionnaire and subsequent processing of information on individual questions.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 8. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2016
  • Supervisor: doc. RNDr. Bohdan Linda, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Mizerová, Veronika. Úloha dotazníkových šetření v marketingu podniku. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní