Úloha dotazníkových šetření v marketingu podniku – Bc. Veronika Mizerová
Bc. Veronika Mizerová
Master's thesis
Úloha dotazníkových šetření v marketingu podniku
The role of questionnaire surveys in the marketing business
Abstract:
Diplomová práce se zabývá úlohou dotazníkových šetření. První část práce je zaměřena na marketingový výzkum, dotazníkové šetření, problémy při sestavování dotazníkových šetření a následným zpracováním dat. Druhá část práce se zabývá ukázkou sestavení samotného dotazníku a následného zpracování informací o jednotlivých otázkách.Abstract:
The thesis deals with the role of questionnaire surveys. The first part is focused on marketing research, questionnaire, problems in compiling surveys and subsequent processing of data. The second part deals with the demonstration of the creation questionnaire and subsequent processing of information on individual questions.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 8. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2016
- Supervisor: doc. RNDr. Bohdan Linda, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIZEROVÁ, Veronika. \textit{Úloha dotazníkových šetření v marketingu podniku} Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/79k1q8/. [cit. 2024-04-23].
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mizerová, Veronika. Úloha dotazníkových šetření v marketingu podniku. Pardubice, 2015. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Dotazníkové šetření jako nedílná součást marketingového výzkumu
Eva Bobková -
Body image: Marketingovy vyznam vnimania zenskej postavy
Jana Nosková -
Marketingový plán výroby čokoládových produktů na 3D tiskárně
Jan Brichta -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Ageismus a kvalita mezigeneračních vztahů: sekundární analýza dat výzkumu Eurobarometr
Kamila Tilšarová -
Vybrané problémy analýzy kategoriálních dat v klinickém výzkumu
Chlup Chlup