Mezinárodní expanze českých e-shopů – Radek Sucháček
Radek Sucháček
Diplomová práce
Mezinárodní expanze českých e-shopů
International expansion of Czech e-shops
Anotace:
Tato diplomová práce má za cíl přinést doporučení ohledně strategického růstu a internacionalizace českých e-shopů pro úspěšnou zahraniční expanzi. Doporučení vycházejí z realizovaného šetření, které se opírá o teoretický základ a má jej rozšířit. Teoretická část se věnuje problematice mezinárodní expanze ve vztahu k internacionalizačním modelům a jejich provázaní s e-commerce. Další kapitola je určena …víceAbstract:
The aim of this Master’s Thesis is to formulate recommendations regarding strategic growth and internationalisation of Czech e-shops towards successful foreign expansion. The recommendations are based on a survey that was constructed based on theoretical basis and is intended to expand it. The theoretical part deals with the issue of international expansion in relation to internationalisation models …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85872
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Matěj Vokáč
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85872
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
Petra Macháčová -
International development -- A look at the future. New challenges for well established companies
Jordan Lake -
Expanze mezinárodních retailingových firem: komparace firem Ahold a Carrefour na českém trhu
Viola Antonetti -
Success factors for sustainable international expansion of companies originated in the Czech Republic
Štěpán Mejzlík -
Market Entry Strategy of Casamundo GmbH to the Czech Market
Veronika Zapletalová -
Expanze českého podniku na německý trh s laboratorním zařízením
Veronika BERÁNKOVÁ -
Loajalita a hodnota zákazníků v e-commerce prostředí
Daniel Kvíčala -
Možné vlivy pandemie 2019-2021 na prostředí e-commerce v ČR
Kateřina Štěpánková