Faktory konkurenceschopnosti rodinných maloobchodních firem na českém trhu – Bc. Tamara Charashvili
Bc. Tamara Charashvili
Bachelor's thesis
Faktory konkurenceschopnosti rodinných maloobchodních firem na českém trhu
Factors of competitiveness of family retail companies on the Czech market
Abstract:
Hlavním cílem této práce bude na základě provedených analýz prozkoumat maloobchodní příležitosti pro další́ rozvoj českých rodinných podniků, navrhnout nejlepší metody konkurence rodinným maloobchodním firmám. Bakalářská práce se bude zabývat problematikou konkurenceschopnost rodinných českých podniků na interním trhu. Proto bude použito několik analýz – SWOT, PEST, Porterova analýza, CMM a další důležité …moreAbstract:
The main goal of this work will be based on the analysis to explore retail opportunities for further development of Czech family businesses, to propose the best methods of competition for family retail businesses. The bachelor's thesis will deal with the issue of competitiveness of family Czech companies in the internal market. Therefore, several analyzes will be used - SWOT, PEST, Porter analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/oe9b6/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Patricia Jakešová
- Reader: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CHARASHVILI, Tamara. \textit{Faktory konkurenceschopnosti rodinných maloobchodních firem na českém trhu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2022. Available from: https://theses.cz/id/79ma47/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Socio-emotional wealth of family business as a source of competitive advantage
Safarli Safarli -
Family Business and its support with overall valuation in Tajikistan
Faizullo Sabzaev -
Business plán na rozšíření rodinného podnikání
Tereza Kabešová -
Vliv specializací Cestovní ruch a Malé a střední podniky v tržním prostředí na rozhodnutí studenta začít podnikat
Helena Šašková -
Decentralizované finance pomocí blockchainu: Taxonomie obchodních modelů
Tomáš Lakota -
Behaviorální finance – vliv COVID-19 na kapitálové trhy
Barbora Tomíčková -
Behaviorální finance a vybrané aplikace na kapitálovém trhu
Lucie Neubauerová -
Behavioral Finance versus Traditional Finance: Differences and Similarities
Hongxu Su