Kamila ŠŤASTNÁ

Bakalářská práce

Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem

Marketing mix corporation of Clarion Congress Hotel in Ústí nad Labem
Anotace:
Cílem této bakalářské práce na téma "Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem" je zhodnocení marketingového mixu společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem a doporučení účinnějšího marketingového mixu. V jednotlivých kapitolách této práce jsou teoreticky vymezeny pojmy, které s marketingovým mixem souvisí, včetně popisu zařízení a současného stavu Clarion Congress …více
Abstract:
The aim of the this bachelor thesis is to evaluate the marketing tools used by Clarion Congress Hotel in Ústí nad Labem corporation followed by recommendation in form of more effective tools for marekting strategy. Description of devices and description of present situation in corporation is included in particular chapters together with theoretical definition of terms used in the thesis. Theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 11. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Helena Kovalová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠŤASTNÁ, Kamila. Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing